לא כל פרסום זוכרים, ולא כל מסר נוגע בנקודה הנכונה. פרסום לתת המודע הוא הדרך להגיע אל התחושות, הרגשות, והבחירות הלא מודעות של הלקוחות שלך. בעזרת כלים פסיכולוגיים וטכניקות מתקדמות, אנחנו יוצרים מסרים ויזואליים ותכנים שנוגעים בצרכי הלקוחות ויוצרים השפעה אמיתית שמובילה לפעולה.
רוצה לפרסם ישירות אל התת מודע?
ניהול עמודי המותג ברשתות החברתיות, כתיבה, עיצוב ופרסום תכנים לחיזוק הנוכחות הדיגיטלית – בשילוב יצירת ניוזלטרים והודעות.
תכנון וניהול קמפיינים ממומנים במנועי חיפוש וברשתות החברתיות שמגיעים לקהל היעד המדויק.
יצירת תוכן ויזואלי מקצועי שמעביר מסרים בצורה מרגשת ומושכת.
הקמת קמפיין סינקווינס B2B המשלב מיילים, לינקדין ופלטפורמות נוספות ופניה ממוקדת לקהל יעד, מבוססת דאטה איכותי.
בעולם שבו הדיגיטל שולט, עדיין יש כוח משמעותי בחיבור אמיתי עם קהל היעד. ב-CROWN אנחנו משלבים יצירתיות עם אסטרטגיה כדי לייצר קמפיינים שמדברים אל הקהל במרחב הפיזי. בין אם מדובר בשלטי חוצות מרשימים, פרסום בכנסים ובאירועים, או יצירת חוויות בלתי נשכחות בנקודות מכירה – אנו מתמקדים בהבנת התנהגות הצרכנים במציאות היומיומית שלהם ומשתמשים בידע שלנו בניורומרקטינג כדי להפוך את הפרסום לאפקטיבי ומעורר השראה.
01
יצירת חיבור רגשי שמניע לפעולה
מסרים שפונים לתת המודע משפיעים על החלטות במהירות ובאופן טבעי. הקונספטים נבדקים באמצעות ראיונות עם קהל היעד.
02
הכל במקום אחד
אנחנו דואגים לכל פעילות הפרסום במקום אחד, כדי למנע לך כאבי ראש, והתעסקות עם מספר ספקים שונים.
03
סינרגיה מלאה
כל המחלקות עובדות יחד ויוצרות עבודה משוטפת שמובילה להצלחה.
04
שליטה מלאה שלך
דוחות שבועיים הכוללים נתונים, מסקנות ומהלכים עתידיים.
פרסום לתת המודע פונה לרגשות ולבחירות הלא מודעות של הלקוחות, מה שיוצר קשר עמוק ואפקטיביות גבוהה יותר.
השירות מתאים לכל עסק שרוצה לבלוט בשוק תחרותי, להעמיק את החיבור עם קהל הלקוחות, ולהשיג יותר המרות.
השפעות ראשוניות נראות מהפעילות הראשונה, אך האפקט המלא נבנה לאורך זמן של שימוש במסרים עקביים ולמידת תגובת הקהל.
פרסום ניורומרקטינג הוא שיטה שמשתמשת בהבנה עמוקה של תהליכי התת-מודע במוח כדי ליצור קמפיינים שיווקיים שמתחברים לקהל בצורה רגשית ומשפיעים על קבלת ההחלטות שלהם. השיטה משלבת מחקר פסיכולוגי, נתונים התנהגותיים וטכנולוגיות מתקדמות כדי לייצר מסרים מדויקים ואפקטיביים.
על ידי שימוש באלמנטים כמו צבעים, רגשות, טריגרים תחושתיים וסיפורים, פרסום ניורומרקטינג מעורר תגובות רגשיות שמחזקות את הקשר למותג ומניעות לפעולה. מחקרים מראים שאנשים מקבלים יותר מ-90% מההחלטות שלהם באופן לא מודע, ולכן שיטה זו מסייעת להגיע לקהל בדרך אותנטית ועמוקה.
כן! פרסום ניורומרקטינג מתאים לעסקים בכל הגדלים ובכל התחומים. השיטה ניתנת להתאמה לכל קהל יעד, תוך התמקדות בערוצי הפרסום המתאימים, המסרים המדויקים והערכים של העסק.
ניורומרקטינג משתלב בכל שלב של הקמפיין – מבחירת המסר הוויזואלי והטקסטואלי ועד לאופטימיזציה של חוויית המשתמש בפרסומות וברשתות החברתיות. השיטה מבטיחה שהקמפיין לא רק ייראה טוב אלא גם יניע לפעולה את קהל היעד.
הצלחה נמדדת באמצעות נתונים מדויקים כמו שיעורי מעורבות, אחוזי המרה והחזר השקעה (ROI). בנוסף, אנו בודקים את השפעת הקמפיין על חוויית הלקוח, תחושת החיבור למותג והעלייה במודעות למותג. השילוב של נתונים כמותיים ואיכותיים מבטיח שקיפות ותוצאות מיטביות.
שתפו אותנו איזה שירות מעניין אתכם. ואנחנו נתקשר ונעזור לכם.
המומחיות שלנו
תקנון ומדיניות
לא יכול לחכות, דבר איתנו