במיתוג לתת המודע, אנחנו פונים לרגש. תהליך ייחודי הכולל ראיונות עומק עם קהל היעד ובחינת התגובות הרגשיות שלהם, אנחנו משתמשים בכלים פסיכולוגיים ומדעיים להעברת מסרים ישירות אל תת המודע. מיתוג לתת מודע יוצר חיבור רגשי לטווח ארוך של הלקוח למותג ומעניק לו יתרון משמעותי מהמתחרים.
שיחת איפיון להגדרת הקהל, מסרים וערכי המותג.
עיצוב יצירת לוגו המעביר את ערכי המותג ומותאם לקהל היעד.
בניית סיפור מותג, שפה מילולית בה נפנה לקהל וקו עיצובי אחיד שיזוהה עם המותג.
ראיונות עם הקהל ואבחון תגובתו הריגשית למיתוג.
01
יצירת חיבור רגשי עמוק יותר עם הלקוחות
מיתוג לתת המודע פועל על החושים והרגשות של הלקוחות. כאשר מותג מצליח לעורר רגשות חיוביים כמו אמון, ביטחון או הצלחה, נבנה חיבור רגשי שמוביל לנאמנות ארוכת טווח ולקוחות חוזרים, אפילו שיש חלופות אחרות בשוק.
02
יצירת מותג זכיר
מיתוג לתת המודע מאפשר ללקוחות לזכור את המותג בצורה ברורה לטווח ארוך. שימוש בסמלים, צבעים ומסרים שמתחברים עם צרכי הלקוח, יוצרים הזדהות אוטומטית שמגדילה את הסיכוי שהמותג יבלוט בזיכרון הלקוחות.
03
השפעה על בחירת המותג
תת-המודע משפיע על רוב ההחלטות שאנחנו מקבלים, במיוחד ברגעי בחירת המותג עליו נסמוך. מיתוג חכם יכול להשתמש בעקרונות כמו פסיכולוגיית צבעים, בחירת מילים או עיצוב מוצרים כדי להניע את הלקוחות לפעולה – בין אם מדובר בבחירת מוצר על המדף או החלטה לרכוש שירות.
04
בידול יעיל בשוק תחרותי
במציאות של שוק רווי מותגים ומסרים, מיתוג לתת המודע מציע יתרון ייחודי על ידי יצירת זהות ברורה ומובחנת. במקום להתמקד רק ביתרונות פונקציונליים, מותג שמצליח לדבר "מתחת לפני השטח" יוצר חוויה ייחודית ואטרקטיבית שמושכת קהלים מדויקים להתחבר למותג שלנו
מיתוג מבוסס נוירומרקטינג מתמקד בהשפעה על תהליכי קבלת ההחלטות של הלקוחות דרך תת-המודע. באמצעות שימוש בתובנות פסיכולוגיות ומחקרים מדעיים על המוח האנושי, אנו יוצרים מותגים שמעוררים רגשות, בונים אמון, ומובילים את הלקוחות לפעולה. המיתוג הופך להיות מדויק, משפיע ומחובר לקהל היעד שלכם בצורה עמוקה יותר.
לתת המודע תפקיד מרכזי בקבלת החלטות. מסרים שמעוררים רגש, משתמשים בצבעים ובסמלים הנכונים, או מעבירים תחושה של אמון ושייכות, מצליחים לחדור עמוק יותר למוחו של הלקוח. חיבור כזה יוצר נאמנות, זיכרון חזק של המותג, והעדפה ברורה על פני המתחרים.
צבעים משפיעים על הרגש: כחול יוצר תחושת אמון, אדום מעורר דחיפות ופעולה, וירוק מתקשר לרוגע וטבעיות. גם התמונות והעיצוב משחקים תפקיד מכריע – הם מעבירים מסרים עוד לפני המילים, ויוצרים חיבור ראשוני וחזק עם הקהל. כשהאלמנטים הללו מותאמים נכון, הם מכוונים את הלקוחות לתחושה ולתגובה הרצויות.
בעוד מיתוג מסורתי מתמקד בעיקר בערכים ובחזות חיצונית, מיתוג ניורומרקטינג חודר עמוק יותר. הוא מבוסס על הבנה מדעית של המוח האנושי והרגשות שמובילים להחלטות. השיטה הזו מאפשרת ליצור מותג שמרגיש “נכון” ללקוחות, מחזק את החיבור הרגשי, ומביא לתוצאות מדידות לאורך זמן.
אנו משתמשים בשיטות כמו בחירת צבעים פסיכולוגיים, שימוש באלמנטים ויזואליים שמעוררים רגש, יצירת מסרים מדויקים, טכניקות של עיצוב שמובילות את העין והתחושות, וניסוח טקסטים שמדברים ישירות לתת המודע. כל אלו מגובים במחקרים ויוצרים חוויית מותג שמניעה לפעולה.
השירות מתאים לעסקים שרוצים ליצור מותג לטווח ארוך עם חיבור רגשי משמעותי עם לקוחותיהם ולבלוט בתחומם.
כל חברה צריכה שיהיה לה לוגו ו"ספר מותג" – הגדרות עיצוביות ומילוליות שמיועדות לביסוס המותג בצורה נכונה. ניתן לעשות זאת בשלבים ולקחת בחשבון שיהיה נדרש לעדכן את הנכסים בהתאם.
משך התהליך תלוי בצרכים ובמורכבות הפרויקט, אך בדרך כלל הוא אורך כ-8-10 שבועות.
שתפו אותנו איזה שירות מעניין אתכם. ואנחנו נתקשר ונעזור לכם.
המומחיות שלנו
תקנון ומדיניות
לא יכול לחכות, דבר איתנו