ClickCease

CALLBIZ

תחום:
מענה אנושי

המטרה שלנו

חברת מענה אנושי המובילה בארץ פנתה אלינו במטרה ליצור מיתוג מחדש לעסק, ליצור רענון למותג שקיים שנים במטרה להציג פתרונות ומוצרים חדשים בעסק ולהחשף לקהל חדש. 

לאחר שחקרנו את קהל היעד, הצרכים שלו, ומה הוא מחפש מחברת מענה אנושי. יצרנו באמצעות שימוש בכלים ניורולוגיים, מיתוג, חווית משתמש ופרסום אשר יציגו את החברה בצורה הנכונה ביותר. 

הפתרון שלנו

01

02

03

Group-2366 Square logo

מיתוג

יצרנו מיתוג חדשני, צעיר ורענן- אשר מבדל את החברה – מציג את השירותים והפתרונות בדרכים יצירתיות המתאימים לאופי ולערכי החברה. 

UX UI

לאחר חקירת ההתנהגות של קהל היעד והצרכים שלו, יצרנו חווית משתמש ועיצוב אתר חדש אשר מציגים את השינוי שהחברה עברה, את הייחודיות שלה, ושיניע לפעולה.

פרסום

כחלק מתהליך נכון שאנחנו יוצרים כחלק משיווק לתת מודע, אנחנו מכירים את הקהל לעומק, מבינים אלו מהלכי שיווק יניעו את הלקוח לבצע את הפעולה שאנחנו מכוונים אותו, ובזכות פעילות אסטרטגית נכונה, יצרנו מהלכי פרסום שיצרו חשיפה לעסק, הציגה את הייחודיות של החברה, והובילה את הלקוחות להתעניין, להבין שיש להם צורך במענה אנושי, לרצות לשמע עוד ולהיות חלק מקהל הלקוחות

כמה שאלות שיעזרו לנו להכיר אותך טוב יותר

דילוג לתוכן