מנכ״ל, אתה כבר מוכן שיובילו במקומך את השיווק של החברה, שיפנו אותך להתעסק בניהול החברה, שנוכל להגדיל משמעותית רווחים?
מרכזים את כל מערך השיווק במקום אחד ומובילים בדרך אחידה להצלחה
01
עסקים רבים יוצרים מהלכי שיווק ללא תכנון לטווח ארוך וללא תוכנית פעולה מסודרת, מוצאים עצמם יוצרים תוכן בכל חודש ובודקים באופן ניסיוני מה יעבוד ומה לא. זה כולל ניסויים עם תקציבי שיווק חשובים שמטרתם לקדם את העסק. יצירת תוכנית שיווקית לטווח ארוך היא מהלך הכרחי כדי שמערך השיווק יבצע את הפעולות הנכונות להשגת היעדים, ויצירת מדדים לבחינה ובקרה.
02
ניהול צוותי השיווק
כמה שעות ביום אתה מבזבז בשיחות על מציאת ספקי שיווק חדשים? כמה זמן אתה מקדיש לשיחות מול ספקי השיווק הקיימים כדי להשיג תוצאות טובות יותר? לעיתים קרובות, האישור שלך יוצר צוואר בקבוק שמונע התקדמות בחברה. מהיום, אתה מתנהל מול אדם אחד בלבד, שימצא את הספקים המתאימים ביותר, ירכז את הפעילות עם כל הספקים, ייצור סינרגיה ויוביל את כולם להשגת המטרה, תוך ראייה עליונה של כל מערך השיווק.
03
מעקב מול צוות המכירות
שיווק נכון לטווח ארוך נמדד באמצעות שיח משותף עם צוות המכירות. הכרות עם תגובות הלקוחות, מעקב אחר הנתונים במערכות ה-CRM, הבנת הקשיים וההתנגדויות שהלקוחות מעלים, ויצירת מהלכי שיווק שיסייעו לצוות המכירות למכור בקלות רבה יותר.
04
ניתוח נתונים ושקיפות
ניהול שיווק דורש תשומת לב לפרטים הקטנים כדי לשפר תוצאות וליצור מהלכי שיווק מדויקים. לכן חשוב לבצע אבחון מעמיק של התוצאות והעשייה, ולשקף לך באופן רציף את מה שנעשה, את התוצאות, ואת המסקנות להמשך.
שתפו אותנו איזה שירות מעניין אתכם. ואנחנו נתקשר ונעזור לכם.