חווית משתמש לתת המודע משלבת עקרונות פסיכולוגיים עם יצירתיות וטכנולוגיה, על מנת ליצור ממשקים שמשפיעים על בחירות המשתמשים באופן טבעי, ומובילים אותם להישאר באתר. זה לא רק עיצוב ומלל – זו אמנות ההנעה לפעולה באמצעות כלים ניורולוגים המשפיעים על החושים של הגולשים, ויוצרים חיבור רגשי.
ראשי » User Experience
נבנה יחד את התשתית המדויקת לצרכים שלך, כולל אפיון פונקציונלי וחוויית משתמש מותאמת, תוך הבנה מעמיקה של התנהגות המשתמשים.
ניצור עיצוב חוויית משתמש וממשק משתמש מרהיב שממוקד בנוחות ויעילות, ושמחבר בין נוחות השימוש להשפעה רגשית, ומגשר בין נוחות השימוש להשפעה רגשית
פיתוח אתרים ואפליקציות שמתפקדים בצורה חלקה ומביאים את האסטרטגיה השיווקית שלך לידי ביטוי
תכנון חווית משתמש ומסע לקוח.
שימוש בעקרונות עיצוב פסיכולוגיים להובלת המשתמשים לפעולה.
הצגת העיצוב וחווית המשתמש לקהל ובדיקת התגובה הרגשית למסע לקוח.
הקמת האתרים, אפליקציות ומערכות בפלטפורמות שונות. ומעקב על תגובת הקהל, והשגת היעדים ושיפורם
01
שיפור אחוזי ההמרה
חוויית משתמש שמכוונת לתת המודע מסירה חסמים פסיכולוגיים, מניעה לפעולה ומגבירה את האפקטיביות של האתר או האפליקציה.
02
יצירת שביעות רצון ונאמנות לקוח
כשחוויית השימוש זורמת, נוחה ונעימה, המשתמשים חוזרים שוב ושוב.
03
בידול בשוק תחרותי
חוויית משתמש לתת המודע יוצרת חוויה טבעית למשתמש המניעה לביצוע פעולות.
04
שיפור מתמיד מבוסס נתונים
הטמעת כלים מתקדמים לניתוח החוויה, המאפשרים לנו לבצע אופטימיזציה מתמשכת לשיפור התוצאות.
חוויית משתמש תת-מודעת מתייחסת לאלמנטים בעיצוב ובממשק שמשפיעים על תחושות והחלטות המשתמשים מבלי שהם מודעים לכך. השפעות אלו כוללות שימוש בצבעים, צורות, פריסות ותכנים המעוררים תגובות רגשיות או קוגניטיביות אוטומטיות. השפעה תת-מודעת זו יכולה להוביל להעדפת מוצר, להגברת מעורבות או להנעה לפעולה מסוימת.
עיצוב ממשק המשתמש בהתבסס על עקרונות התת-מודע כולל שימוש בצבעים המעוררים רגשות רצויים, פריסות המנחות את העין באופן טבעי, והצגת תכנים בסדר המותאם לתהליכי החשיבה האוטומטיים של המשתמש. לדוגמה, שימוש בצבע כחול יכול לעודד תחושת אמון, בעוד שסידור אלמנטים בצורה היררכית יכול להקל על הבנת המידע.
מחקרים רבים בתחום הפסיכולוגיה הקוגניטיבית והנוירומארקטינג מראים כי החלטות משתמשים מושפעות מגירויים תת-מודעים. לדוגמה, מחקרים הראו כי שימוש בתמונות של פרצופים מחייכים בממשק יכול להגביר את תחושת הנוחות והאמון של המשתמש, גם אם הוא לא מודע להשפעה זו.
מדידת ההשפעה של אלמנטים תת-מודעים יכולה להתבצע באמצעות כלים כמו מעקב תנועה, שהייה, זעם, לחיצות, ועוד… ניתן להשתמש במשוב משתמשים ובדיקות A/B כדי להעריך את ההשפעה של שינויים בעיצוב על התנהגות המשתמשים.
חוויית משתמש לתת המודע מתמקדת לא רק בנוחות השימוש אלא גם בהשפעה על רגשות ובחירות לא מודעות של המשתמשים.
בהחלט! אנחנו מתמחים גם באופטימיזציה של ממשקים קיימים והגדלת אחוז ההמרה שלהם.
טעויות נפוצות כוללות שימוש בצבעים או צורות שאינם מתאימים לקהל היעד, עומס מידע המוביל לתחושת בלבול, והזנחת היררכיה ויזואלית ברורה. התעלמות מהשפעות תת-המודע יכולה לגרום לחוויית משתמש שלילית, להפחתת מעורבות ולהקטנת שיעורי ההמרה.
משך הפיתוח תלוי במורכבות הפרויקט, אך לרוב הוא נמשך בין 8-12 שבועות.
שתפו אותנו איזה שירות מעניין אתכם. ואנחנו נתקשר ונעזור לכם.
המומחיות שלנו
תקנון ומדיניות
לא יכול לחכות, דבר איתנו